Een gefilmde impressie, die evenementbezoekers op de terugweg al konden bekijken. Dat was wat De Kleuver (bureau voor marketing & communicatie) graag wilde voor de inspiratiedag van het Busines Netwerk Rotterdam (BNR). Ons filmteam realiseerde het.
Waar sta je als bedrijf met je marketing en communicatie in de digitale transitie? Dat was het thema van de inspiratiedag die BNR-lid De Kleuver september 2017 verzorgde voor de leden van het Business Netwerk Rotterdam. Een inspirerend thema, in een al even inspirerend decor: het voormalige pand van sigarenfabriek Ritmeester.
Business Netwerk Rotterdam is sinds 2004 een trefpunt voor eigenaren van middelgrote ondernemingen uit diverse branches. Succesfactoren: onderscheidend zakelijk vermogen, vakkennis, de gunfactor én de funfactor.
Filmers Martijn, Daniel en Cor van Beeldvoerders deden dit alles recht in een gefilmde impressie van 2,5 minuten. Deze was dankzij een same day edit al direct na het evenement te bekijken op de mobiel.