HSO Connected Customer Day

Op donderdag 21 september heeft HSO haar jaarlijkse klantendag weer georganiseerd in Bunnik. Het thema van de dag was ‘Alles is connected’. Jan Koedijk, COO van HSO Group trapte de plenaire presentaties af met wat HSO ziet als ontwikkelingen in de markt en hoe HSO hier op inspeelt.

Dat alles heeft te maken met het snel kunnen transformeren en hoe bedrijven zich op de snelle veranderingen in de markt weten aan te passen. Die bedrijven zullen de ‘survivors’ zijn en HSO heeft in haar klantenkring een aantal mooie voorbeelden van dergelijke bedrijven als Auping, Bredenoord en Hotel Chocolat die goed inspelen op deze veranderingen met ondersteuning van HSO en Microsoft Dynamics 365.

Björn Kuipers leidt zijn team als succesvol manager
Björn Kuipers heeft de klantendag afgesloten door u een kijkje te geven in zijn drukke leven. Door voorbeelden en video’s van legendarische voetbalmomenten te tonen, heeft Björn laten zien hoe hij als scheidsrechter in enkele seconden over tientallen miljoenen beslist en hoe hij met zijn aanstekelijke enthousiasme zijn team motiveert en stimuleert zowel op het voetbalveld als op de winkelvloer.

Wij maakten de Connected Customer Day video waarbij we zelfs een drone hebben ingezet om het verhaal meer kracht te geven. De film werd naar alle contacten gestuurd die aanwezig waren en naar de mensen die gemist werden.

Film

Drone Footage